Για ακόμα μία χρονιά η Apple είναι το brand με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο και μάλιστα με μεγάλη διαφορά στη σχετική λίστα κατάταξης της Interbrand. Συγκρινόμενη όχι μόνο με άλλα brands τεχνολογίας, αλλά με το σύνολο των εταιρειών, από όλους τους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας, η Apple βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση!

Η αξία του ονόματος της υπολογίζεται στα 178,11 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένη κατά 5% σε σχέση με πέρσι. 

Για να υπολογίσουν πόσο αξίζει στην παγκόσμια αγορά το όνομα μιας εταιρείας, οι αναλυτές της Interbrand λαμβάνουν υπόψη τους διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών αποδόσεων, τον ρόλο της μάρκας στη λήψη αποφάσεων αγορών από τον καταναλωτή και τη δύναμη της όσον αφορά στη διατήρηση των πελατών της και τη δημιουργία βιώσιμης ζήτησης.

Η απόσταση που χωρίζει την Apple από την εταιρεία που βρίσκεται στη δεύτερη θέση αγγίζει τα 45 δισ. δολάρια και είναι επίσης ενδεικτική της δυναμικής του ονόματός της.

Βέβαια, πέρα από τις αναλύσεις και τους αριθμούς, ξέχωρα από τι λένε οι ειδικοί, εσύ πιθανότατα γνωρίζεις ήδη την ανεκτίμητη αξία των προϊόντων της Apple. Είτε κρατάς στα χέρια σου ένα iPhone, είτε χρησιμοποιείς καθημερινά ένα iPad, είτε γοητεύεσαι από τον ήχο ενός iPod, έχεις συνδεδεμένο με την τηλεόρασή σου ένα Apple TV ή δεν ζεις χωρίς τον Mac σου, ξέρεις ότι δεν πρόκειται απλά για τις πιο προηγμένες συσκευές στην κατηγορία τους, αλλά για αναντικατάστατα κομμάτια της ψηφιακής κουλτούρας.