
Διαρκώς παρούσα στον παγκόσμιο αγώνα για την αντιμετώπιση του AIDS, η Apple ενισχύει και φέτος τις προσπάθειες του οργανισμού RED. Είναι η δέκατη χρονιά που τα έσοδα από τις πωλήσεις των κόκκινων προϊόντων θα διατεθούν στην έρευνα, την πρόληψη και τη θεραπεία της ασθένειας.
Ειδικότερα, οι προσπάθειες όλων των φορέων εστιάζονται πλέον στην εξάλειψη μετάδοσης του ιού HIV από τις εγκύους στα αγέννητα μωρά τους, με στόχο από το 2020 να μην γεννιέται ούτε ένα παιδί όντας ήδη φορέας του ιού. Απώτερος σκοπός όλων των ενεργειών είναι μέχρι το 2030 να έχει εξαλειφθεί η νόσος.
Είναι ενδεικτικό πως, όταν πριν από δέκα ξεκίνησε η συνεργασία της Apple με τον οργανισμό RED, 1.200 παιδιά φορείς του HIV γεννιόντουσαν καθημερινά σε όλο τον κόσμο. Στο διάστημα των δέκα αυτών ετών οι προσπάθειες του συγκεκριμένου οργανισμού είχαν με διάφορους τρόπους αποτέλεσμα στις ζωές 70 εκατομμυρίων ανθρώπων.
Μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου μια σειρά γνωστών και ιδιαίτερα αγαπητών παιχνιδιών για το iOS ντύνονται στα κόκκινα και μέσω του App Store προσφέρουν έξτρα, περιορισμένης έκδοσης περιεχόμενο. Όλα τα έσοδα από τις in-app αγορές θα διατεθούν στο παγκόσμιο ταμείο ενίσχυσης των προσπαθειών αντιμετώπισης της νόσου. Μεταξύ αυτών είναι τα Angry Birds 2, Angry Birds POP!, Best Fiends, Best Fiends Forever, Candy Crush Jelly Saga, Clash of Clans, Clash Royale, Farm Heroes Saga, FarmVille: Tropic Escape, FIFA Mobile και SimCity BuildIt.
Επίσης, στην σειρά RED συσκευών και αξεσουάρ της Apple προστίθενται ειδικές κόκκινες εκδόσεις της Smart Battery θήκης για το iPhone 7, των Beats Solo 3 Wireless On-Ear ακουστικών, του Pill+ φορητού ηχείου και της δερμάτινης θήκης για το iPhone SE.