
Μπορούμε να μετρήσουμε πόσο η τεχνολογία ευνοεί τη μάθηση;
Πώς διασφαλίζουμε ότι οι μαθητές του σήμερα θα είναι έτοιμοι
να γίνουν οι ηγέτες και ενεργοί πολίτες του αύριο;
Η iSquare στην προσπάθειά της να υποστηρίξει εμπράκτως τα σχολεία-συνεργάτες στο 'ταξίδι της μάθησης' με το iPad συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο Πειραιά, συγκεκριμένα το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, το οποίο ως ένας αξιόπιστος ανεξάρτητος ερευνητικός φορέας υλοποίησε με επιστημονικά κριτήρια έρευνα με θέμα: “iPad 1 προς 1 στη σχολική τάξη - Αξιολογώντας τη μαθησιακή εμπειρία”.
Στόχος της έρευνας είναι η ανάλυση του τρόπου αξιοποίησης των iPad στα σχολεία με έμφαση στη μελέτη της μαθησιακής εμπειρίας ώστε να αναδειχθούν οι βέλτιστες πρακτικές αναλύοντας 3 βασικούς πυλώνες:
Τη μεθοδολογία ένταξης, το παιδαγωγικό πλαίσιο και την τεχνολογική προσέγγιση. Με τα μετρήσιμα ποσοτικά και ποιοτικά αποτελέσματα και την εξαγωγή συμπερασμάτων τα σχολεία έχουν την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουν τη χρήση του iPad όπου χρειάζεται και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη από τη χρήση του.

Είναι η τρίτη πιο εκτενής έρευνα διεθνώς για τη χρήση 1-1 iPad σε αριθμό σχολείων, μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών.
Οι εμπλεκόμενοι σε αριθμούς που συμμετείχαν στην έρευνα είναι οι ακόλουθοι:


Η ερευνητική μεθοδολογία που ακολουθήθηκε βασίζεται στις αρχές της έρευνας δράσης αξιοποιώντας την τεχνική της μικτής αξιολόγησης (mixed-method evaluation), με συλλογή ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων, χρήση ερωτηματολογίων, συνεντεύξεων, on-site συλλογή καλών πρακτικών και ανάλυση με χρήση περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής και τριγωνοποίηση μετρήσεων με ποιοτικά στοιχεία.







